Hastalıkların Tedavisinde metabolic balance®

Doğuştan hastalıklara metabolic balance®’ın tedavi anlamında bir katkısı bulunmamaktadır! metabolic balance® sistemi tıbbi destek sağlamamaktadır.Metabolizma düzenlenmesi ve kilo kaybı açısından uygulanabilmektedir.

Safra Taşı
Safra taşı olan başvuranlarda, metabolic balance® beslenme programını uygulamaya başladıklarından itibaren safra taşlarında küçülme olmaktadır. Böylece, daha önce hareketsiz olan safra taşı, kayarak safra kanalına doğru ilerleyebilir, bunun sonucunda da kolik tarzı ağrılar olabilir. Bu durumdaki başvuranlarımızı önceden bilgilendirmemiz yararlı olacaktır.

Böbrek Taşı
Böbrek taşı olan başvuranları, metabolic balance® beslenme programına almamızda hiçbir sakınca olmayacağı gibi, mb programı sayesinde böbreklerdeki taşlar, özellikle de ürat taşları zaman içinde eriyip küçülebilmekte ya da tamamen yok olabilmektedir.

Multipl Skleroz
MS hastaları da programımıza katılabilir. MS’in nereden kaynaklandığı henüz kesinlikle bilinmese de, merkezi sinir sisteminin enflamasyonu olduğu bilinmektedir. Tüm enflamasyonlarda da metabolic balance®’ın olumlu etkisi görülmektedir. Bazı verilere göre, Aspartam’ın MS’i tetikleyici etkisi olduğu düşünülmektedir. Zaten metabolic balance®’da Aspartam ve benzeri tatlandırıcılar kullanılmamaktadır. Bununla birlikte, Omega 3’den zengin gıdalarla beslenmeleri ayrıca ağır metaller MS’in seyrini kötüleştirebildiğinden, diş dolgularında amalgam dolgu kullanılmaması da tavsiye ediliyor.

Ürik Asit’teki değişiklikler
Çoğu uygulayıcılarda ürik asit ilk üç-dört hafta içinde yükselebiliyor. Ardından normal değerlerine, hatta daha düşük değerlere inebiliyor.

Otizm
Otizm’in nedeni tam olarak bilinmemekle birlikte, hastalığın ruhsal sorunlarla ilişkili olduğu da göz ardı edilmemelidir. Örneğin, annenin duygusal soğukluğu… Otistik hastalarda, özgüveninin geri kazanılması için Jiriina Prekop’un geliştirdiği “Sarılma Terapisi” de uygulanmaktadır. İnek sütü ya da buğday ürünlerinden uzak kalmak da otizm tedavisine yardımcı olabiliyor. metabolic balance® programı, otistik hastalarda uygulanabilir ama tedaviye yönelik bir program değildir.

Thalasemi
Thalasemi hastalarında da, tedaviye bir katkısı olmamakla birlikte, metabolizma ve kilo düzenlenmesi açısından metabolic balance® programı uygulanabilir.

Hasimato Troidi
Hasimato Troidi’li hastalarda ise, beslenmeye bağlı olarak metabolizmanın düzenlenmesiyle birlikte troid hormonu salgıları da düzenlendiğinden metabolic balance®’ın olumlu sonuçları görülmektedir.

Myasthenia Gravis
Myasthenia gravis genel anlamda kas-sinir iletim bozukluğudur. Genişleyen yağ hücrelerinde interleukine (IL-&) ve tuornekrosefaktor-a (TNF-a) üretilir, bu da kilolu kişilerde yüksek CRP oranıyla kendini gösterir.
metabolic balance® beslenme programıyla yağ hücreleri küçülüyor ve bu enzimler daha az üretiliyor. Enfeksiyonların ilerlemesini engelleyen hormonlar DHEA, Melatonin ve HGH düşük insulin seviyesiyle aktifleşiyor.
Böylece metabolic balance® beslenme sekli kronik enfeksiyon hastalıklarının tedavisine her iki açıdan da yardımcı olabiliyor.
Her halükarda kilo kaybı olabilir ve biraz gayretle metabolic balance® beslenme programı hastalığın tedavisine de katkıda bulunabilir. Zaman içersinde, kullanılan kortizon miktarı da azalabilir, hatta kortizonu tamamen bırakmak da söz konusu olabilir. Tabii bunun için zamana ihtiyaç vardır.

Cevap veya Yorum Yaz: